Hoşgelişler ola...

Selam 2016,

Umarım keyfin yerindedir, henüz bu dünyaya gelmediğinden sanırım bu daha mümkün.
Beni sorarsan 2015,2014… değişen çok da bir şey yok. Gittikçe eksiliyoruz o kadar.
Uzun zamandır ufak tefek karalamalar ve birkaç mektup harici çok yazmadım, yazamadım.
Yeni yerler gördüm; yazamadım.
Yeni insanlar, hepsi birbirinden kıymetli, tanıdım; yazamadım.
Yeni bir yaşa adım attım, evet yaşlanıyoruz, yazamadım.
Çünkü eskiden kalma, tanıdık acılar o kadar ağırdı ki; yenilikleri yazamadım.
Çok ağır, anlıyor musun?
Diyorsun ki bunları neden anlatıyorsun bana, haklısın. Ama işte kime anlattıysam, kimle konuştuysam, dertleştiğim onlarca insan olsa dahi, yoktu ki çıkış. Eee sen de hazır gelmemişken geleceğin yeri bil, senden beklentilerimize bi ayık ol diyeyim istedim. Zaten dertleşemem senle zira çok hızlı gideceksin sen de. Zaman aceleci, telaşlı bir çocuk; yaşatmadan kendini alıp gidiyor, ortalığı darmadağın ederek.
2015’e de ayık ol demişim, demesem daha iyiymiş. Onun gelişine dediklerimin kat ve kat fazlası dolu dolu gidişi ardından.
Yok yok bu sefer olanlara dair bir şey demeyeceğim, diyemeyeceğim; o kadar çok ki, ağır taşıyamazsın.

***

Ve şarkılar hep bir yerlerde vardı, her zamanki gibi. Onlar da olmasa halimiz nice olur? Sen daha güzellerini getir heybende.
He bir de mümkünse;
Daha güzel,
Daha mutlu,
Daha umutlu,
Barış dolu gel!
Gel ki;
Artık okuduğumuz şiirler ağıtlarla bezeli değil, umutla mutlulukla dolu olsun.
Gel ki;
Giden başarısız kışlarla vedalaşalım,
Gel ki;
Gelişin benzemesin daha öncekilere, zemheride açan çiçek gibi,
Gel ki;
“Yaşamak şakaya gelmez, büyük bir ciddiyetle” yaşayalım,
Ne bileyim işte öyle bir gel ki; tüm gidenler bir birine benzesin.

***

Sen gelirken giden 2015 çok şey götürdü buralardan, hani sana söyleyeyim de şimdiden, gözlerin aramasın neredeler diye.
Çok şeyden öyle bir şey var ki; kapadı çocukluğumu bir odaya, mavi bir kapısı var odanın, çekti kapıyı gitti. Öylece. Hani dilim varmıyor zaten gitti demeye ama o gün bugündür arıyorum bulamıyorum.
O çok şeydeki diğer şeyler de bir bu kadar çok inan.
“Durmadan düşünüyorum, ne kadar çok öldük yaşamak için.”
“Ne diyelim umarım ihtiyacı olan birilerine gidiyordur bizden aldıkları umut”
***
Neyse sen şimdi bunları düşünme, keyfini çıkar yolculuğun son saatlerinin J
2015 kendine diyecek bir şey bıraktırmadı, denebilecek ne var ne yok hepsini doldurdu torbasına.
Umarım sana güzelleri kalır heybedeki sözlerin, yaşanacak güzel günlerin. Zira çok zamandır gidiyoruz karşılaşamadık onlarla.
Hoş gelişlerin ola, hoş kalışların.

***

Bu nüsha da öncelikle 2015 de gelenlere ve gidenlere gelsin. Gelenler hoş gelmiş, gidenler hoş gitmiş. Tüm yeniliklere, güzelliklere, kuşlara, kitaplara, ütopyalara, gemilere ve maviye gelsin. Çay ve şiir severlere gelsin. Menemensiz kahvaltı yapamayanlara gelsin. Yani bu nüshada olan herkese gelsin yani hepinize gelsin. Evet okurken ki biz sizdiniz. He bide olmayan biri ama olmadığı için bu nüshayı ona özel gönderiyorum - yolda okur belki-. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle.

Hoş geldin 2016.

Not: O gemi gelecek rahat olun ;) He bi de Dünyayı Güzellik Kurtaracak !

Not: Aynı bitirdim yazıyı, yine,  bakalım...
Not: Tatlı bir yol şarkısı bırakıyorum...






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hoş gelişler ola eyyy 2019!

Mesafeler...

Olamayışın öyküsü...